Saturday 11 February 2012

Aku Inginkan Kejayaan !



Assalamualaikum!Hope Sume sihat & berada dalam keadaan baik2 aje!:)
Ptg nieyh entry fiq nak story moly pasal KEJAYAAN!pejam celik pejam celik da 2 tahun belaja !Alhamdulillah.Hehe.fiq study dekat KOLEJ SAINS KESIHATAN MASTERSKILL course MANAGEMENT HEALTHCARE !Haa ,ramai pk law masterskill je NURSING!Haha.takde maknenye!berbalik pada topik kejayaan tinggal lg 1tahun je lg tuk habiskan pengajian DIPLOMA dkat c2!Nieyh kolej ke3 fiq sbb sbelum nieyh quit sbb ade masalah n sbb2 terten2.Haha .Anyway ,hope semuanya berjalan lancar &dipanjangkan umo sbb fiq anak sulung so nak tgk MAK ABAH menangis gembira dgn KEJAYAAN fiq dkat atas pentas pakai JUBAH &TARBUS!HeHe.
1 je aku belum pena wat lg tuk MAK ABAH aku iaitu PELUK dorang!(cium n salam selalu)Haha.aku tak pena peluk dorang.jahat gila an?Haha.InsyAllah aku janji if dipanjangkan umo aku akan peluk dorang mase konvo t depan org ramai :D
Selepas GAGAL dalam PERCINTAAN so fiq kena kuat tuk teruskan hidup coz byk lg ujian n dugaan yg fiq bakal tempuh akan dtg!Haish ,sabo je laa fiq.ade jodoh tak kemana !Thanks KAWAN :)
After MENGHARAP &MENUNGGU sekian lama sebelum awk kapel dgn dia lastly KECEWA & harapan yg diberikan HANCUR &MUSNAH sbb GAGAL tuk MENANG cinta seseorang tp takpe laa sbb dia still trima aku n perlukan aku dalam hidup dia tak kira samada dia sng or susah!InsyAllah.fiq akn abadikan kenangan kita bersama wat selama2nya!!!
Yeaaahhhh,byk suda kejayaan fiq da capai terutamanya dalam arena SUKAN tp dalam pelajaran fiq mmg seorang yg GAGAL sbb KENAKALAN yg GILA2 dekat SEKOLAH!So ni masenye fiq nak buktikan dgn MAK ABAH ,SEDARA MARA ,PAKCIK2 &MAKCIK2 & SAHABAT2 fiq yg fiq bole buat mcm anak org lain!InsyAllah.

(Bakal Dr :D)

InsyaAllah!
Menghitung Hari :)

(Kejayaan Dalam Arena Sukan)



P/S;LOVESYOUFOREVER TTM ^_^

No comments:

Post a Comment