Saturday 31 December 2011

Sorotan 2011 !:)




Tahun 2011 berazam utk menjadi manusia yg berguna n baik tuk ke2 mak ayah aku !Alhamdulillah aku rase aku berjaya jd org yg lebih baik kerana pngalaman mematangkan aku utk terus melalui liku2 kehidupan ,then skg da masuk tahun 2012 aku harap aku dapat teruskan perubahan !InsyAllah .sorotan aku bermula mase PUASA ,aku berjaya dapat habiskan puasa penuh sbb dugaan dan ujian yg aku trpaksa lalui tahun2 sebelumnya.hehe .Alhamdulillah 2011 bole dikira berjaya ,perasaan beraya tu sunnguh nikmatnya terasa.. TERIMA KASIH YA ALLAH :)
In a year ,episod MALANG TAK BERBAU aku berterusan sbb aku acciednt lg selepas balik main futsal ,tp kali ni berDUET dgn HANIF gara2 ALEYH wheelie ,kitorang yg jadi mangsa ,dia tak kene pape .Haha .adoi .Teruk jugak laa sbb LUTUT KOYAK ,Hanif pon teruk sbb BURN kene EKZOS ,habis buruk kaki nieyh asyk accident je(Bak kata mak nasib baik kau accident cikit2)Btol jugak kata mak aku sbb law aku PATAH2 habis laa impian berkecai law nak jadi POLIS or ASKAR .huh .takmaw2 !Then preparation tuk BOLA SEPAK SPORT CARNIVAL KOLEJ dgn keadaan kitorang 50-50 bole main or tak ,then dapat jugak main dgn kaki berbalut2 .haha .kelaka seyh .Berkat doa n latihan tim aku(HAPPENING FC) selaku UNDERDOG berjaya raih tempat ke2 kalah tipis .Hahaha .tahun 2011 byk memori pahit dan manis yg tak dapat aku lupakan samada dgn family n sahabat2 .
Then mase PeRgI MOTOGP dekat SEPANG pengalaman yg aku tak dapat lupakan bila tgk MARCO SIMONCELLI mati live depan mata ,lgpun first time kejadian meragut nyawa dekat SEPANG :)
Apa pun tahun 2012 apa yg kita telah lalui sebelum nieyh diharap dapat jadikan teladan dan cabaran dari segi EKONOMI ,AGAMA ,SOSIAL dan POLITIK !Tahun2 sebelumnya jugak memberi pengajaran dan pengalaman tuk menjadikan kita lebih MATANG & SABAR !InsyAllah :)
Sekian...

No comments:

Post a Comment