Saturday 21 April 2012

Down :'(


Ya Allah Kenapa Aku Rasa Diri Aku Tak Kuat Sejak2 Nieyh :'(
Hamba Minta Maaf Sekiranya Hamba Ini LupakanMU,Terpengaruh Dgn Kelekaan Dan Kelalaian Dunia ,Kau Ampunkan Lah Dosa2 Kami(Keluarga&Saudara Sesama IslamKU)
Kau Bimbing Lah Diriku Ke Jalan Yang Kau Redhai Dan Tetapkan Lah ImanKU!!!
Aku Cuma HambaMU Ya Allah Yg Menjalankan Kewajipan Di Dunia Sebagai Bekalan Di Akhirat Kelak :/
Dugaan&Ujian Aku Tempoh Dengan Rela&Pasrah Kerana Segala Kejadian Pasti Ada HikmahNYA!
InsyaAllah ,Andai Aku Dipanjangkan Umur Ku Mohon Padamu Kejayaan Didunia&Akhirat Begitu Juga Adik Beradik Ku !!!
~AFGHAN-PADAMU KU BERSUJUD~

Esok ataukah nanti


Ampuni semua salahku
Lindungi aku dari segala fitnah
Kau tempatku memintaKau beriku bahagia
Jadikan aku selamanya
Hamba-Mu yang slalu bertakwa
Ampuniku ya Allah
Yang sering melupakan-Mu
Saat Kau limpahkan karunia-Mu
Dalam sunyi aku bersujud..

CINTA pada BUNGA akan LAYU,
CINTA pada MANUSIA akan TERPISAH,
CINTA pada ALLAH yang KEKAL ABADI...

p/s;Tadi Dahi Kita Berdenyut2 :'(

No comments:

Post a Comment