Friday 30 December 2011

Sahabat :)

(Sofie & Mel )

Dia kawan baik n kawan gelak tawa aku dalam kelas !Bila aku buat lawak or mimik muka msty dia gelak besar n brdekah2 !adoyai ,dia samekan aku mcm peserta raja lawak sbb bakat aku yg spontan n muka innocent aku nieyh .hehe .Dia yg slalu spport aku ketika aku jatuh .Thanks SAHABAT ,fiq appreciate sgt2.Lepas kamu quit ,aku rase diri sunyi sgt ,da takde kawan tuk ktawa brsame n tmpat fiq share masalah ,rase lain je .If sofie bace ni ,InsyAllah tahun depan fiq masuk PRODUCTION tuk brlakon ,if fiq bole prgi jaoh dalam bidang lakonan means brkat doa dari sofie n kwn2 sume !Amin ...
Dgr2 kamu da nak berkahwin dgn si dia ,fiq tumpang bahagia sgt2 .Hope kekalkan hbngan dgn dia sampai ke jnjang pelamin okeyh!Fiq je laa yg sIngle sampai skg ,takde org nak fiq laa .Sbr je laa ,ade2 takde2 kan !
betul kata sofie yg fiq meneju ke arah kebaikan ,Alhamdulillah fiq brjaya mnjd insan yg baik tuk ke2 ibu bapa fiq !Sekian mngenai sahabat aku yg sorang nieyh !:)

No comments:

Post a Comment