Friday 30 December 2011

Tak Dapat Dipisahkan Selagi Hayat Dikandung Badan :)





Hobi utama aku adalah futsal ,prmainan yg tak dapat pisahkan ,sebut je mngenai futsal trbayang bola n pasukan lawan .Haha .Aku nieyh takde laa hebat mne pon ,ceyh poyo .Hahaha .Smggu tu ade laa 2 3 kali main if ade org nak friendly or main dgn mmbe2 ,anyway prmainan nieyh bg aku puas n mnyhatkan tubuh badan !Daripada bola padang ke futsal ,mmg trbaik laa ,now trgila2 ftsal .Haha .HAPPENING FC pasukan diberi ,da concquer sana sini .hahaha .berpantun pulak :)

~ FALCAO ~
Pemain futsal terbaik dunia ,skillful and trickfull !Byk belaja skill daripada youtube n apply dalam game .ade laa bbrapa trick n skill aku dapat buat .hahaha .anyway dia mmg hebat ,terbaik laa .seangkatan dgn ROBINHO ,tp robinho ke BOLA PADANG falcao ke futsal :)
Greatest men in court !

~Kasut Futsal Kesayangan~
Byk kenangan dgn kasut nieyh and da mcm2 gol pelik aku buat ,tak dapat lupakan bila dapat anugerah top scorer tuk tournament PROSTAR dgn 6 gol :)Haha .gempak seyh .rezeki !Bersama aku 2 tahun tp still ok ,jage btol2 sbb mahal ouhhh .Anyway ,dia akan terus brkhdmat tuk bbrapa tournament lg !:)InsyAllah .LoL .


Some Pic Tournament For Kolej :)







No comments:

Post a Comment